Life and multiple sides of it!

Toamna se apropie!

Ma aflam in masina, de data aceasta pe scaunul din dreapta, ne intorceam spre casa dupa o scurta vizita in Craiova, ceasul indica aproape ora 20:00, ora perfecta pentru o iesire in natura, analizam pasiv toate peisajele din jurul meu si vedeam numai cadre imortalizate in mintea mea, soarele ma orbea prin parbriz cu lumina lui galbena, perfecta, incalzindu-ma in scurte reprize atunci cand se ascundea printre pomi, imi imaginam zilele in care eram mic si fara nici o grija, stateam pe iarba verde savurand un apus in timp ce eram cu parintii meii cu cortul (la pescuit), parca in momentele in care soarele ma orbea ma teleportam in acel loc din mintea mea care nu il stiam ca mai exista.

One response

  1. Am observat si eu ca vine toamna. Au inceput sa cada frunze. La mine in curte este plin de frunze de la nuc.

    12 Septembrie 2011 la 0:08

Lasă un răspuns

