Life and multiple sides of it!

Liniste si furtuna!

Ma uit de ceva timp la aceasta imagine, ma captiveaza, sentimentul este amplificat si de trairile la locul respectiv, privesc cum furtuna isi croieste drumul intr-un dans elegant care o face sa para gratioasa, ma uit la ea si nu mi se pare atat de fioroasa, ma ademeneste, vreau sa fiu mai aproape, vreau sa simt vantul rece cum imi atinge fata, vreau sa simt picaturile de gheata lichida cum imi excita fiecare receptor extern al sistemului nervos, vreau sa fac o baie in lumina rosiatica care-mi pare ca un cuptor; intr-o clipa de luciditate vantul rece ma readuce din starea de visare in care ma afundam si din nou fiori ma trec la privirea imaginii ce se desfasoara in fata mea, imi este frica, frica de aceasta furtuna sa nu ii „cad” in cale. O imbinare atat de armonioasa intre liniste si furtuna aproape ireale sa coexiste atat de aproape una de cealalta. Plec inca hipnotizat lasand natura sa isi faca treaba linistita, fericit ca am reusit sa imortalizez o imagine care pentru mine este asociata cu povestea de mai sus. Tie privitorule, ce iti sentiment iti lasa aceast fragment de timp ?

2 responses

  1. Dramatica fotografie. Lumina este extraordinara si indulceste parca din dramatismul inceputului de furtuna, ca o mangaiere.

    14 Septembrie 2011 la 7:24

  2. Multumesc Ovidiu!

    15 Septembrie 2011 la 17:43

Lasă un răspuns

