Life and multiple sides of it!

In cautarea rasaritului!

Pentru prima data pe acest an am plecat la o vanatoare de rasarit, total nepregatit pentru a astepta rasaritul intr-o zona mai favorabila si cum timpul era si el limitat am ales o zona din apropierea comunei Ghelari mai exact drumul catre Poienita Voinii care se afla la o altitudine de aproximativ 800m. Seara cerul era destul de inorat, speram ca sus pe dealuri norii sa lase loc si soarelui sa se faleasca cu razele lui calde pe care le asteptam cu nerabdare insa nu a fost sa fie, oricum plimbarea a fost una placuta chiar daca nu am prins nici un rasarit.
Timid am iesit din „barlogul” cald in asteptarea soarelui gandindu-ma la caldurica de acasa insa cu fiecare pas pe care il faceam cerul si delurile acoperite de o patura subtire de zapada ma faceau sa uit de toate, mi-as fi dorit ca totul sa nu se termine asa repede si hoinaritul pe deluri sa mai dureze putin. Nu am reusit sa aduc inapoi cu mine fotografii cu rasaritul soarelul sau altele semnificative dar dintre toate am ales o imagine care imi aminteste de toate aceste intamplari.

3 responses

  1. A fost innorat … am pandit si eu ieri azi de dimineata dar degeaba … si eu am vrut sa prin chiar din Ghelari ( 750 m parca ii altitudinea de la mine din curte)

    9 Ianuarie 2012 la 21:45

  2. Da, de obicei vremea nu da tot timpul rasarituri gratis, uneori se intampla poate din noroc sau din intamplare dar de cele mai multe ori trebuie sa muncesti putin ( sau mai mult ) pentru a avea parte de un rasarit pe cinste. Multumesc de trecere!
    Initial vroiam sa ramanem in zona la Ghelari dar daca vremea tot nu a fost pe placul nostru am zis sa mergem putin mai sus si am ajuns la locul cu pricina, oricum trebuie sa mai revin in zona.

    9 Ianuarie 2012 la 23:44

  3. Imi palce fotografia, Gabi. Foarte grafica. Iarna ne simplifica mult optiunile si ne lasa sa gandim doar in linii si forme.

    Ovidiu.

    28 Ianuarie 2012 la 18:12

Lasă un răspuns

